söndag 10 juni 2012

Surväder

Det bara regnar, regnar och regnar och jag blir så less!!!

Orkar ingenting och får inget gjort, har hur mycket innejobb att göra som helst och jag vet att jag kommer att bli skitsur på mig själv för att jag inte passad på nu, när solen lyser och jag måste vara inne...

Fast en del har jag faktiskt gjort, har tre sopsäckar fulla med kläder som ska slängas och en hel hög som ska sorteras och skänkas vidare.
Men när jag tittar i garderoberna så är de nästan lika fulla som förut, så var rymde jag allt?

Har ändå varit duktig och rensat ut allt som inte passar och som jag hoppas att jag ska krympa in i igen, för även om jag håller på att gå ner i vikt nu så är en del kläder hopplöst omorderna eller för ungdomliga för mig nu...

                                     Här lånade jag bilden: missgloria.blogg.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar