måndag 11 juni 2012

Köp och sälj, slit och släng...

Har som sagt skrivit rensat i garderoberna och det blev tre (TRE) sopsäckar som ska slängas och två som ska till röda korset och förhoppningsvis hitta nya ägare...

Jag gillar verkligen alla köp och sälj sidor som finns på facebook, är så less på slit och släng mentaliteten i vårat samhälle, ok, man köper ju på dessa sidor också, men begagnat känns ändå lite mer miljösmart.

Men jag är alldeles för lat för att sälja saker där själv... Och jag behöver verkligen inte fler saker... 
Är duktig på att göra loppislådor, men att sen fara och stå och sälja... nej, det orkar jag inte... men när alla förråd är fulla så får jag väl ta alla loppislådor till röda korset. Men än lever drömmen om att jag ska tjäna en spänn själv på alla saker!

                                            Härifrån kommer bilden: sophiegripenberg.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar