lördag 2 juni 2012

Let´s dance och Big brother final

Har ju varit final i Let´s dance och Big brother och jag kan inte bry mig mindre...

Har inte sett ett enda program och känner inte att jag har missat något heller, såg inte ens melodifestivalen, inte en enda deltävling, inte ens finalen. Tror att den enda låt som jag hört därifrån är den som vann (minns varken vad hon eller låten heter just nu...)

Så vart vill jag komma? Vill jag berätta hur bra jag är som inte ser dessa program? Utan istället umgås, städar eller tränar eller om jag nu ser på Tv`n ser något riktigt "fint" (vad nu det skulle vara för program)

Nä, så är det verkligen inte, jag sitter och ser repriser på Vänner och AMF istället... Och knarkar Grace´s och Revenge... Hur ska jag klara mig när det blir sommaruppehåll?

Smaken är som baken och tur är väl det!
Men ingen kan väl förneka att han är lätt att vila ögonen på...

             
Hittade bilden här: http://www.unt.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar