tisdag 12 juni 2012

Joggat

Skulle väl ljuga om jag sa att jag har varit ute och sprungit, men jag och sonen har iaf joggat! Vi har joggat vårt lilla elljusspår runt både igår och idag och det utan att mitt knä har gjort det minsta ont!

Känns så kul! Det känns som om jag närmar mig ännu ett mål!

Nu kan väl ingen säga att det ser bra ut när jag springer... Jag har flåsat och svettats värre än en brunstig brunbjörn, men jag tog mig runt och bara det är en seger för mig.

Jag har nu suttit och försökt hitta hur långt spåret är, men det står naturligtvis ingenstans... jag tror att det är hela 1.6km långt och idag när vi tog tiden så tog vi oss runt på rent häpnadsväckande 10.57min! Det kan alltså bara bli bättre...

Men för er som inte vet så vill jag säga att det är ett rätt backigt spår, hade vi bara sprungit rakt fram hade vi naturligtvis fått en mycket bättre tid.

Sen kan jag inte tacka min son nog, tycker att det är så tråkigt att springa själv och eftersom han är snabbare än mig så springare jag lite snabbare när han är med (ja, jag kan springa ännu långsammare...) så jag hoppas att jag kan tvinga med honom fler gånger!

                                              Hittade denna fina bild här: bloggbruden.wordpress.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar