söndag 17 juni 2012

Det går, nej jag menar gick bra nu...

Har verkligen skött mig i veckan, både när det gäller träning och kost. Men när jag ställer mig på vågen så har jag gått upp ett och ett halv kilo!

Jag blir galen! Och nej, det var inte bara att vågen trilskas eller att man ibland kan väga lite upp och ner dag från dag, jag har stått still på den vikten i tre dagar nu!

Vill bara gråta, eller ännu hellre tröstäta... Men inget av det lär väl leda till något positivt, så det är väl bara bita ihop och fortsätta.

Jag får hoppas att det försvunnit någon centimeter nästa gång jag mäter istället, men just nu känner jag mig svälld och plufsig, jag kanske samlar vatten? Vad gör man åt det i så fall?

                                   Stal den här söta teckningen av: carolineprim.blogg.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar