tisdag 6 mars 2012

Min själv destruktiva kropp

Vet inte om det är min kropp eller min knopp som förstör för mig, men det går som en röd tråd i mitt liv att så fort jag börjar komma i form eller gå ner i vikt så händer det något som gör att allt slås i spillror.

Är det inte mina knän som inte pallar löpträningen så är det att jag blir förkyld när jag börjar om att träna och nu den här gången fick jag som ett brev på posten när träningen äntligen går hyfsat, vikten går åt rätt håll, jag har börjat åka skidor (en träningsform som mina knän pallar) ont i min häl (av allt som går skada...) och jag är på ruta ett igen...

Samma sak är det när det gäller kosten, jag kan äta nyttigt i flera veckor, men så fort jag fuskar, eller unnar mig något så känner jag att nu kan jag äta allt onyttigt som jag får i mig, för det är ingen idé, det är kört, jag har sumpat min chans (igen)

Vill så gärna få balans i mitt liv, men hur gör man?

                             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar