fredag 16 mars 2012

Det här med vikten...

Och hur går det nu med vikten då?

Var länge sen jag skrev om den och det kan ju bara bero på en sak... Jag har gått upp igen!

Var ju så duktig och gick ner ca tre kg på tre veckor, lagom takt och allt och så kom förra helgen och vad hände?

Jag gick upp allt igen, på fyra dagar !
Och jag åt inte ens så onyttigt och jag rörde på mig, så vad är det som händer?

 Varför vill min kropp va fet?

Har haft svårt att hitta motivationen i veckan (inte så konstigt, kanske) Men jag kämpar på och har nu gått ner två av kilona igen, men det känns som om att så fort jag släpper ner garden kommer de och fem till att hoppa på mig igen.

Vill ju hitta en livsstil som är sund och stabil, som gör att jag kan leva hälsosamt men ändå unna mig lite ibland utan att gå upp tok mycket i vikt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar