måndag 12 mars 2012

En helg IRL

Har spenderat helgen i stugan där jag varken kan se på tv eller sitta vid datorn, har ingen täckning till mobilen så ingen kan nå mig och det är så skönt!

Tror att alla skulle behöva ha en sån helg då och då, vi är så vana att alltid vara tillgängliga och uppdaterade, veta vad som händer på f.b. och i resten av världen att det har blivit helt sjukt.

När jag kom hem gick jag (naturligtvis) in och kollade vad som hänt på f.b. och de flesta hade skrivit om melodifestivalen eller hockeyn, kan inte säga att jag är ledsen för att jag missade något utav det, är istället glad över att jag tog mig tid att vara med min familj och mina vänner på riktigt, ute i naturen istället!

Men nu när jag är hemma är jag uppkopplad igen och jag tycker om det med, så jag får vara glad över att jag kan ha ett liv här och ett IRL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar