söndag 20 maj 2012

Trädgårdstider

Har varit ute och krattat och röjt i mina rabatter idag, iaf de som är framtinade...

Man kan lugnt säga att det är ett tag kvar till sommaren här... men det skulle bli ca tjugo grader varmt till veckan så jag hoppas på det!

För nu är jag på gång, på trädgårdsgång (och den är grusad)

Har haft en svacka när det gäller trädgårdsintresset ett par år, men nu kan jag knappt vänta på att få börja gräva och plantera, funderar på att gräva om mina land och flytta runt växterna lite, tänker också kapa av ett par träd och göra humlestörar av dem, ska bli kul att se hur det blir!


                       
Här har ni det senaste tillskottet i trädgården, har länge velat ha igelkottar på gården, men det finns inga här... men kanske finns det någon som  har några över?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar