onsdag 16 maj 2012

Försöker tekniken säga mig något?

Min mobil fick slut ström i natt och sen gick den inte slå på igen...

Jag provade flera olika laddare och uttag, jag tog ur batteriet tre, fyra gånger och jag försökte trycka på alla knappar jag såg, samtidigt, men inget hände...

Sen kom paniken! Ska jag inte kunna kolla f.b. var femte minut eller spela spel när det är reklam?

Drömde om mobilen hela dagen och kände mig naken när jag var tvungen att fara ut utan...

Sen så hittade jag en sida på nätet där det stod att man kan koppla ihop mobilen med datorn och fixa den på det sättet, det fick mig att känna mig lite lugnare iaf...

Och sen när jag hade kommit hem så hade min man fixat mobilen, vilken lycka!!!

Tills han sa att allt han hade gjort var att ta ut batteriet... Så nu grubblar jag på om mobilen försöker säga åt mig att jag ska försöka dra ner tiden jag spenderar på den, eller om det bara är så att min man helt enkelt har "magic fingers..."

                                           Har lånat bilden på: osqledaren.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar