fredag 4 maj 2012

Hurra för mig

Har fyllt år, många år... Men känner mig rätt så ung ändå och det är väl det som räknas? (hoppas, hoppas...)

Har tillbringat dagen med min älskade syster, vi är så lika och olika varandra på en och samma gång, vi  har liv som på många sätt följt samma väg men på andra sätt tagit helt andra.

Men vart våra liv än bär oss så vet jag att hon finns där och att jag alltid kommer att finnas där för henne också! Det känns så tryggt :)

Har passat på att shoppa ovanligt mycket till mig nu när jag fyller år, har köpt två klänningar, ett linne, en tröja, ett par byxor och ett par skor + lite smink och hårgrejer, har dessutom fått en massage sak av min man, som var svart och hård men ändå lite mjuk och väldigt skön... http://www.halens.se/elektronik-personvård-kroppsvård-hälsa-417/massagedyna-halv-rygg-shiatsu-077237?tm=10&utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

Är inte helt fel att fylla år! 

                                                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar