måndag 28 maj 2012

Nya tider?

Har just dragit ut ansöknings papper till ett nytt jobb och om jag får det ett helt nytt liv!

Så spännande! Men kanske inte jätte troligt att jag får det, men just nu så känns det som om jag får ny energi bara av att ha sökt och det får mig ju att fundera på om jag verkligen ska fortsätta på det jobb jag har även om jag inte får just detta, eller om det är dags att söka sig vidare?

Jag har alltid sagt att man inte ska jobba för länge på samma ställe, har haft fem år som min absoluta gräns men aldrig arbetat längre än två år på något före det jag har nu, nu är det ju iofs mitt första riktigt fasta jobb men ändå...
Har jobbat här i åtta år och jag börjar känna mig som en sån där gammal dinosaurie som säger så har vi alltid gjort..., tycker att alla förändringar är jobbiga och börjar vara sur och tråkig, precis som jag lovade mig själv att jag aldrig skulle bli...

Dags för förändring? Det verkar så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar