fredag 4 maj 2012

En lista? Kan de va något?

Hittade en lista hos http://blogg.aftonbladet.se/7148/ eller fotbollsfrun, (varför kan inte jag länka snyggt?)

1.Vad är du bäst respektive sämst på?Jag är sämst på att ta tag i min vikt, eller bra på att ta tag men dålig på att slutföra... Är bäst på att... är nog inte bäst på något, men är dj-vligt bra på mitt jobb och på att ta hand om min familj.

2. Vilken superkraft behöver du?
Behöver kanske ingen, men det skulle ju vara trevligt att vara super snabb, så man kunde göra allt tråkigt hushållsarbete på en minut eller två.

3. Är det nåt du tycker evolutionen berövat dig?
Gälar, skulle vara häftigt att kunna andas under vatten!

4. Har du slagit dig riktigt illa någon gång? Brutit ben?
Bröt mitt lillfinger när jag var åtta... Låter kanske inte så farligt, men jag vågade inte berätta att jag varit uppe halva natten på ett läger och då brutit fingret så jag sa inget till ledarna förrän dagen efter... Sen så for vi ej upp på sjukan förrän lägret var slut och då trodde alla att det bara var stukat, så nu har jag ett snett lillfinger.

5. Vad är det äckligaste du ätit? Vad skulle få dig att äta det igen?
Ärtsoppa, extrem och då menar jag Extrem hunger.

6. Vad väljer du om du bara får välja över- eller underläpp. Motivera!
Underläpp, antar att det blir svårare att hålla kvar mat och dryck utan den.

7. Vilken låt har oftast gått på repeat hos dig?
Lyssnar sällan på låtar på repeat men en skiva med Akon går på repeat i bilen sen några år...

8. Vem önskar du att du var kompis med?
Kommer ej på någon, finns många som det skulle vara roligt att känna typ Kronprinsessan, Madonna eller Slatan.

9. Ditt favoritgodis!
Allt saltlakrits och nästan all choklad

10. Var sover du bäst?
Hemma

11. Vad kommer dina memoarer heta?
Annas alldagliga liv

1. Vilken är den bästa bok du läst?
Har läst för många för att säga men den första bok som jag läste om och om igen var Tracys hämnd, tror det är Sydney Sheldon som skrivit den, men  jag kan ha fel.

2. Någon hobby du skulle vilja testa?
Hoppa fallskärm

3. Vad var det senaste du pysslade?
Var nog till jul, gjorde smällkaramells ljus som jag gav bort.

4. Hur många par skor äger du?
Inte så många, är inte intresserad av skor. Skulle behöva nya men det är ju så tråkigt att köpa skor.

5. Hur skulle du se ut om det inte fanns några hinder, jobb- eller pengamässiga?
Förstår inte frågan? Skulle jag operera mig om jag hade råd? Säkert

6. Vad köper du om jag ger dig en femhundring precis nu?
En tårta.
7. Vad är du i hemlighet rädd för?
Ingen hemlig rädsla men är väldigt rädd att det ska hända min familj något.

8. Vilken stad skulle du vilja besöka?
Rom

9. Vad är ditt bästa husmorsknep?
Googla om du inte vet.

10. Vem vill du ge en bulle?
Min syster, för att hon är värd en bulle, men tror hon skulle bli gladare om hon fick en bit mörk choklad...

11. Vad var det senaste du sjöng på?
Sjunger på något från en reklam, det låter typ: moap, moap...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar