tisdag 28 februari 2012

Vagel i ögat

Har fått en vagel i ögat... Googlade på det och såg att man kan få det när man håller på att bli sjuk eller får i sig för lite vitaminer.

Jag har inte tid att va sjuk, eller ork, eller råd, så jag hoppas på vitaminbrist och gör drinkar med kiwi och annat mums.

Har fortsatt soppfastan men har inte riktigt tagit mig tid att handla eller laga mat än i veckan, idag gjorde jag spaghetti och köttfärsås till familjen och till mig så mixade jag ihop lite köttfärsås med broccoli och grädde, ingen höjdare kan man lugnt säga, fördelen är väl att man inte äter så mycket, nackdelen att jag nu är jätte hungrig och fantiserar om bullar.

Nåja, jobbar bara i natt, sen är jag ledig tills på fredag, får försöka hitta några roliga recept här på nätet som jag kan prova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar