tisdag 21 februari 2012

Frozen shoulder

Har varit och tränat axlar, har en gammal skada där som inte känns alltför bra, men det var skönt att ta sig i väg och träna lite lätt iaf.

Jag hade frozen shoulder för ett par år sen på den högra axeln och det har aldrig blivit helt bra, sen överansträngde jag mig i höstas och innan det hann läka dansade vi av vägen med bilen och då knäckte jag till nacken lite... Inte bra, men med lagom träning tror jag att det mesta ordnar sig, man måste ju vara optimist!

När jag var liten oroade jag mig alltid och hade jämt spänningshuvudvärk, jag gick hos flera sjukgymnaster och åt alla möjliga mediciner (den konstigaste var en hjärtmedicin som saktade ner hjärtat...) men inget hjälpte förrän jag började styrketräna,

Efter jag börjat med det har jag aldrig spänningshuvudvärk så skulle bara axlarna bli bra skulle livet vara på topp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar