tisdag 28 februari 2012

Arg, arg, arg. ARG!!!!

Har under den här etiketten tänkt skriva om saker som gör mig upprörd, får mig att tända till! Och före jag startade bloggen hade jag rätt många ämnen som jag ville skriva om, inte för att jag är en arg person egentligen, utan bara för att det skulle vara roligt att få vara lite arg ibland.

Men sen så har jag haft anledning att vara riktigt arg Irl och om det kan jag inte skriva här, (man vill ju gärna ha kvar sitt jobb) och den ilskan har tagit över, har fått mig att må dåligt, tappa lusten och sugen.

Man kunde ju tro att jag skulle kunna ta ett av de ämnen som jag i vanliga fall irriterar mig på, ösa ur mig all ilska och på det sättet få ventilera, men det går inte. Blir bara mjäkigt och opersonligt.

Så nu sitter jag här med massa ilska som jag inte kan släppa ut, så vad gör man? Är van att begrava mina känslor... Men inte den här gången, har faktiskt tagit första steget till strid!

Önska mig lycka till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar