söndag 1 juli 2012

Via datorn igen

Har kommit hem från första svängen av semestern som jag som skrivit spenderat med min syster, vi har haft det så mysigt och så regnigt... Så nu hoppas vi på bättre väder resten av semestern!

Kan inte tro att jag redan haft halva min semester... Sommaren är alldeles för kort och i år känns det inte ens som om den har börjat, vi har haft konstant skitväder, men det är ju inte så mycket man kan göra åt det, utom att klä sig mer, har haft shorts och foppa när jag kollat på fotboll i helgen och det är verkligen inget jag rekomenderar när det är tio grader, regnar och blåser som f-n... men på sista matchen jag var på hade jag super snygga tjocksockar utanpå byxorna istället, skitsnyggt! Hade jag kunnat lägga upp bilder med mobilen så hade jag visat hur snyggt men det har jag bara lyckats med en gång än så länge....

När vi kom hem idag började jag tvätta och storstäda, det är så skönt att komma hem från semestern till ett rent hus men det är sällan jag hinner med att städa innan jag far så i år började jag med det.

Så nu sitter jag i ett rent hus, är helt slut och har varken packat eller lagat någon mat... Vi far i morgon... så antingen så kommer jag eller ungarna att ha hunnit skita ner hela huset innan vi far eller så kommer inte jag orka packa eller laga mat imorgon...

Tur jag har en duktig man som får rycka in i så fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar