fredag 20 juli 2012

Dålig bloggare

Har varit fruktansvärt dålig på att blogga i sommar... jag vet...

Men att blogga på moblien är ju så tråkigt och hälften av alla bilder kommer inte in, så det känns så himla onödigt att ens försöka... Och hemma har yngste sonen lagt beslag på datorn och att sitta i sovrummet istället för framför Tv´n känns ju helt fel...

Nåja, nu är jag ju här framför datorn iaf!

Semestern är slut och jag är tillbaka på mitt gamla jobb, men inte så länge till! Fick veta förra veckan att jag fått jobbet som assistent som jag sökt! Är så himla glad och det känns extra roligt att jag blev "headhuntad" Men eftersom inget kan bli riktigt som man vill så får jag inte börja direkt eftersom det är vikariebrist på mitt gamla jobb så de släpper inte iväg mig på en gång...

Lovar att försöka skärpa mig med bloggandet och kan garantera att det kommer fler inlägg i helgen när jag jobbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar