söndag 22 juli 2012

Lite sorgset

Känner mig lite sorgsen eller jag vet inte, det känns lite konstigt att jobba just nu...

Vet inte hur många nätter jag har kvar innan jag börjar nya jobbet eller om jag kommer att komma tillbaka till natten nästa sommar...

Är det mina sista nätter? Kommer jag att jobba med gamla igen?

Är väl inget jag behöver veta eller bestämma nu, men jag går och tänker på det iaf...

Och hur kommer det att gå att jobba dag? och nästan varje dag dessutom, jag är ju van vid ledigveckor...
känns då bra att jag kommer att vara ledig varje helg och alla röda dagar, men när ska jag hinna städa, träffa kompisar och smygslappa (det jag brukar göra på lediga dagar)

Är inte så länge innan jag vet svaren, men just nu känns allt rätt ovisst, men det är väl så man ska leva, med lite spänning!

 
                               

Kommer sakna alla goa gummor och gubbar iaf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar