söndag 1 juli 2012

Trädgården

Har inte planterar så mycket sommarblommor i år, håller ju på att plantera om perennerna i stället och just nu känns då det som helt rätt beslut, det är så kallt och trist ute och så regnar det mest hela tiden, fördelen med det är ju att jag slipper vattna blommorna som är nyplanterade!

Blev lite förvånad när jag tittade ut genom fönstret förra veckan just före jag skulle gå och lägga mig, klockan var väl vid tolv och ute i min trädgård gick det en kvinna och kollade runt, vet inte rikitgt vad hon gjorde men hon gick runt en stund och sen drog hon vidare.

Hade inte klockan varit så mycket och jag halvnaken så hade jag gått ut och hört vad hon tyckte, hade varit kul att höra.

Men det hade varit bättre om hon hade kommit kvällen efter, för vi planterad om ett av landen den dan,  men vem vet hon kommer kanske tillbaka...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar