måndag 7 oktober 2013

Idag är en annan dag!

Nu känner jag att det vänder!

Har varit lite nere och småless ett tag men nu vänder det, jag känner det.

Inte för att den här dagen har varit jättebra, fick ett mail som inte direkt var positivt eller jag fick egentligen två mail och det ena var inte vad jag hoppats på men i det andra kunde man läsa mellan raderna att det jag hade sagt har gått in!

Har även känt stort stöd av mina arbetskamrater och det är ju det viktigaste.

Sen så har min mobil äntligen återvänt, så nu blir det kanske lite mer bilder på bloggen igen.

Och sen så ska jag på mitt första body pump pass ikväll och igår var jag på yoga flow för första gången.

Så nu tar jag tag i mitt liv och mitt mående, ingen annan ska kunna få mig att må dåligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar