torsdag 5 september 2013

Nya jobbet

Har ju som jag nämnt tidigare börjat i ettan, tänkte uppdatera er lite om hur det går.

Det är roligt och utmanande och jag jobbar i en grupp med både proffsiga och trevliga människor, barnen är helt underbara och min lilla tjej måste vara bland det bästa som hänt mig!
Jag känner att jag är duktig på det jag gör, men det är inte lika självklart som förut, jag får tänka efter mer men det tror jag kommer att leda till att jag fortsätter att utvecklas.

Så, jobbet är super, men sen då?

Just nu är jag helt död när jag kommer hem. Jobbet ger mig så mycket men just nu tar det all min energi...

Fast det var ju likadant förra hösten när jag började på sexårs, så jag hoppas att kraften kommer tillbaka här hemma också, för som ni märker orkar jag inte blogga så ofta, huset förfaller och träningen går så där...

Man kan kanske inte få allt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar