torsdag 27 september 2012

Stresslunch

Skulle fara och handla present eller kanske lite vin på min halvtimmeslunch, men eftersom jag glömt börsen hemma blev det att cykla hem i det snöblandade ösregnet först...

Väl hemma insåg jag att det var bättre att blogga lite istället för att stressa... Så vinet handlar jag efter jobbet och presenten kan kanske bli en flaska whiskey... så slipper jag jaga runt hela samhället...

Ska på vinlotteri i kväll, det är därför jag "måste" köpa vinet idag... brukar kunna hålla mig ifrån det på torsdagar i vanliga fall, men det känns faktiskt riktigt lyxigt, lite vin, lite gott och mycket surr med trevliga människor!

Nej nu är det bara stressa tebax till jobbet, ska ju hinna laga mat och träna innan festligheterna också, så det är väl bäst man skynder sig tillbaka så man slipper jobba över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar