söndag 2 september 2012

Nytt körkort

Fick i början av sommaren ett brev från transport styrelsen, det var dags att förnya mitt körkort...

Men jag  tänkte att det kan ju inte vara så bråttom att fixa det, jag gör det nästa vecka... och nu när jag kollar mitt körkort så går det ut imorgon och jag har inte fixat det än... så det blir att cykla för mig nu ett tag framöver...

Ingen större förlust, kör väldigt sällan bil på samhället, men jag lär väl behöva göra det betydligt oftare nu när jag inte kan...


Maken hjälpte mig iaf att ta nya kort, jag hatar verkligen att ta kort... och när man tar körkortskort och kollar på sina gamla så inser man ju verkligen att man ser inte yngre ut... Men jag gjorde mitt bästa med lite smink, funderade på att skaffa instagram eller något annat så jag kan photoshoppa lite...

Snart dags att lägga sig under kniven... mina ögon ser ut som två olika personers ögon... och på dessa kort var det extra tydligt...

Nåja, om tio år får jag ju ta nya igen...

Så här såg jag ut, men det blev inte just den här bilden...
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar