tisdag 4 september 2012

paltkoma

Har varit och ätit kött och palt och det var så gott att vi tömde hela grytan... Nästan lite pinsamt... jag åt två portioner  + lite till...
Så nu har jag paltkoma!

Går väl lite si och så med vikten, mest si eller kanske så... vad än som betyder uppåt iaf...

Jag och sonen har utmanat varandra med godislöfte och vi har lagt till chips förbud också och vi får bara äta kakor vid speciella tillfällen, än så länge går det fint och vi ska köra till jul.

Jag vet att jag har skrivit att jag aldrig mer ska gå på diet, men att dra ner på onyttigheter räknas ej som diet och något måste jag göra... Ser gravid ut just nu... Väntar bara på att ryktena ska dra igång...

                                           Stal bilden här: iiidalahtinen.blogg.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar