onsdag 7 november 2012

Intervaller i livet och i träningen

känns som om livet går upp och så går det ner, ibland är det lite jobbigt och ibland mycket...
och ibland har man flyt och allt känns bra!

Har börjat springa intervaller och det känns riktigt bra, försöker springa/gå tre dagar i veckan, vill ju inte göra som så ofta förr och gå ut för hårt...

Och det har gått riktigt bra (förutom förra veckan då det var lov och jag hade möten alla kvällar)

Måste ju erkänna att det där med att aldrig mer gå på en diet inte riktigt fungerar för mig... Har gått upp ett par kg sen jag slutade dieta... Att äta nyttigt utan krav är tydligen inte min grej !

Men jag ska ge det ett tag till, kroppen har ju just fått ställa om sig till dagarbete och nu när jag har börjat köra cardio så borde ju förbränningen öka, annars måste jag ju söka vård (eller gravtesta mig...)


                  Nu skulle man bara haft en sån här...
Har lånat bilden här: sportburken.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar