tisdag 20 november 2012

Det går bra nu!

Det går bra nu, vinden har vänt!

Har mått bra i ett par dagar nu, kanske veckor? Har tänkt på att jag inte alltid har ont i huvudet när jag kommer hem från jobbet bl.a.

Och vad beror nu det på?

Jag vet inte riktigt, men jag tror jag har landat, visst  har vi jobbiga dagar på jobbet, men jag vet att jag gör ett bra jobb och att jag gör mitt bästa och vad mer kan man egentligen göra?
Har till och med börjat tänka tanken: jag blir nog kvar här och känna mig tillfreds med det, mitt gamla jobb kommer jag kanske aldrig att få tillbaka om jag säger upp mig, men liknande finns det gott om!

Sen kan det ju också ha att göra med att jag lagt om kosten och plockat bort kolhydraterna, vi får väl se hur det nu kommer att gå i förlängningen... Men just nu känns det bra!

Men jag följer inte dieten slaviskt, idag har jag ätit blodpudding och till middag blir det pannkaka, men det är iaf mat och inte rent socker.


                                              Här hittade  jag bilden:                              b-bilder.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar