måndag 10 december 2012

Heja mig!!!

Det går väl så det där med min lchf diet och viktnedgång...
Känns som om det går bra på veckorna men sen kommer helgen och förstör... I helgen blev det kanske lite väl mycket flytande kalorier... men väldigt trevligt var det och maten var så god så jag måste nog erkänna att jag inte bara drack för mycket, jag åt nog lite väl mycket dessutom, men det var det värt!

Nu till något mer positivt, jag har nått min målvikt! det var nog det sista ni hade väntat att jag skulle skriva, men det är inte min vikt som person utan vad jag tar i bänk, det är otroligt omoget, jag vet, men ändå sen jag började träna har jag velat ta femtio i bänk och idag gjorde jag det! tre, nästan fyra gånger dessutom!


                                    här hittade jag bilden: thusse.webblogg.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar