måndag 10 december 2012

Förvirrade jag

Jag var förvirrad som vanligt när jag var på gymet för ett tag sen...
Jag hade med mig börsen och la den i facket på sidan av cykeln när jag skulle värma upp, tränade sen ett tungt ryggpass och tänkte öka förbränningseffekten genom att cykla en stund till, när jag cyklat färdigt var både jag och cykeln rätt så svettiga så jag hämtade papper och rengöringsmedel, blev rätt förvånad när jag hittade min börs, som låg kvar i facket så fint och jag blev ännu mer förvånad (och glad) när jag såg att både pengar och kort var kvar!

Sen skulle vi tvär fara förbi affären när vi var på väg hem, jag kliver ur bilen, går en bit, kollar i fickorna efter börsen som är borta igen... Går tillbaka till bilen och där i snöslasket ligger börsen och väntar...

Borde skaffa ett sånt där snöre till den tror jag...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar