måndag 9 juni 2014

Nu är det nästan över! (För den här gången...)

Har varit sämst på att uppdatera här på sista tiden och det är inte säkert att det blir bättre...

Men nu har jag iaf tagit mig en bit på vägen!
Jag har vad som förmodligen är/var godartade tumörer i skallbenet och bakom ögat, nu har de opererat bort de flesta från själva benet och resten ska få vara kvar så länge de inte ger mig alltför stora bekymmer.

Så det är det här jag har surrat och halvskrivit om hela våren...
Men nu är det över, jag opererade mig den fjärde juni i Umeå och ligger nu i Piteå på övervakning och är gode less på sjukhus och sjukhusmat...

Jag har fått lite titan och extra plats för ögon och hjärnan så med lite tur kommer det fler och roligare uppdateringar senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar